Internetowe Biuro Obsługi Klienta

iBOK został zaprojektowany z myślą o podmiotach działających w branży mieszkaniowej, wodociągowej oraz ciepłowniczej.

Zapewnia nowoczesną, bezpieczną i całodobową komunikację Dostawców z Klientami/Odbiorcami oferowanych usług poprzez stronę www.

Wkrótce nowa odsłona podsystemu iBOK- Internetowe Biuro Obsługi Klienta!

Opcje dostępne dla Odbiorców serwisu:

  • Przeglądanie własnych rozrachunków – możliwość obejrzenia szczegółów dokumentów, pozycji, wartości, ewentualnych odsetek czy nadpłat.
  • Możliwość odbioru e-faktur.
  • Podgląd każdego, własnego naliczenia zarejestrowanego w systemie.
  • Zarządzanie danymi teleadresowymi swojego konta iBOK.
  • Przeglądanie wprowadzonych stanów liczników, zgłoszenia nowego odczytu.
  • Pobieranie odpowiednich formularzy i dokumentów oraz aktualnych informacji, udostępnianych przez zakład komunalny.
  • Zgłoszenie awarii, reklamacji lub wniosku z możliwością wybrania kategorii-zgłoszenie jest przesyłane do podsystemu obieg spraw i dokumentów.
  • Przeglądanie informacji na temat zawartych umów.
  • Odczytywanie komunikatów od Zakładu Komunalnego…

 

Opcje dostępne dla Dostawców serwisu:

  • Zarządzanie użytkownikami.
  • Zarządzanie zawartością strony (treść wysyłanych automatycznie e-maili, regulamin, pomoc itp.)
  • Zarządzanie komunikatami  treść oraz daty publikacji.
  • Konfigurowanie danych wymaganych do rejestracji użytkownika.
  • Konfigurowanie maksymalnych odchyleń wprowadzanych przez użytkowników odczytów licznikowych.
  • Zarządzanie tytułami prezentowanych dokumentów rozrachunkowych.
  • Zarządzanie formularzami i dokumentami publikowanymi na iBOK.
  • Przeglądanie ruchu w iBOK(ewidencja wizyt)…