iBOK został zaprojektowany z myślą o podmiotach działających w branży mieszkaniowej, wodociągowej oraz ciepłowniczej.
Zapewnia nowoczesną, bezpieczną i całodobową komunikację Dostawców z Klientami/Odbiorcami oferowanych usług poprzez stronę www.
Wkrótce nowa odsłona podsystemu iBOK- Internetowe Biuro Obsługi Klienta!
Opcje dostępne dla Odbiorców serwisu:
- Przeglądanie własnych rozrachunków – możliwość obejrzenia szczegółów dokumentów, pozycji, wartości, ewentualnych odsetek czy nadpłat.
- Możliwość odbioru e-faktur.
- Podgląd każdego, własnego naliczenia zarejestrowanego w systemie.
- Zarządzanie danymi teleadresowymi swojego konta iBOK.
- Przeglądanie wprowadzonych stanów liczników, zgłoszenia nowego odczytu.
- Pobieranie odpowiednich formularzy i dokumentów oraz aktualnych informacji, udostępnianych przez zakład komunalny.
- Zgłoszenie awarii, reklamacji lub wniosku z możliwością wybrania kategorii-zgłoszenie jest przesyłane do podsystemu obieg spraw i dokumentów.
- Przeglądanie informacji na temat zawartych umów.
- Odczytywanie komunikatów od Zakładu Komunalnego…
Opcje dostępne dla Dostawców serwisu:
- Zarządzanie użytkownikami.
- Zarządzanie zawartością strony (treść wysyłanych automatycznie e-maili, regulamin, pomoc itp.)
- Zarządzanie komunikatami treść oraz daty publikacji.
- Konfigurowanie danych wymaganych do rejestracji użytkownika.
- Konfigurowanie maksymalnych odchyleń wprowadzanych przez użytkowników odczytów licznikowych.
- Zarządzanie tytułami prezentowanych dokumentów rozrachunkowych.
- Zarządzanie formularzami i dokumentami publikowanymi na iBOK.
- Przeglądanie ruchu w iBOK(ewidencja wizyt)…