Strona głównaKariera
Oferty pracy
Przedmiotem działalności ETOB-RES jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych, opartych o autorski, Zintegrowany System Informatyczny Komadres – system klasy ERP, przeznaczony do obsługi firm i instytucji w szczególności: przedsiębiorstw i zakładów komunalnych, spółdzielni mieszkaniowych, firm produkcyjnych oraz jednostek budżetowych.
Oferowane rozwiązania obejmują kompleksowo cały system informatyczny od systemu ERP (Komadres) poprzez infrastrukturę informatyczną aż po pełen zakres usług informatycznych zarówno przedsprzedażnych (analiza przedwdrożeniowa, ofertowanie), bezpośrednio związanych z realizacją kontraktu (wdrożenie, szkolenie, konfiguracja i parametryzacja) oraz posprzedażnych (opieka autorska, serwis techniczny).
KONSULTANT DS. WDROŻEŃ
- Analiza potrzeb klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań,
- Przeprowadzanie wdrożeń systemu klasy ERP,
- Opieka nad eksploatowanym systemem,
- Szkolenia użytkowników,
- Współpraca z zespołem programistów nad zmianami i rozbudową systemu ERP,
- Wspieranie działań handlowych.